ZBOKOWCA ZBOKOWCA
166
BLOG

O tej Wiśniewskiej ...

ZBOKOWCA ZBOKOWCA Polityka Obserwuj notkę 2

Na marginesie toczącej się dyskusji o Pani S., a raczej jej uniewinnieniu. wyjątkowo wkurzyła mnie dzisiejsza rozmowa na antenie PR, szczególnie zaś wypowiedzi pani z czterema literkami i jedną kropką przed nazwiskiem.

Tak pokrętnych i durnych argumentów dawno już nie słyszałem.

W odpowiedzi tej pani przypomniała mi się anegdotka przypisywana GBS/G.B.Shaw, podobno innej orientacji/.

Dyskusja z partnerką w czasie tańca:

- czy poszłaby Pani ze mną do łóżka za 100 funtów,

- no wie Pan?!

- a za 10000 funtów,

- oczywiście, że nie,

- na a za milion?

- może,

- Dobra, proponuję 1000 funtów.

- za kogo pan mnie bieże?!

-to już ustaliliśmy, teraz się targuję!

ZBOKOWCA
O mnie ZBOKOWCA

Konserwatywny-liberał. Zgryźliwy dziad, który nienawidzi wszelkiej maści lewactwa!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka